close

上星期五睇到妤妤家課冊寫, 下星期二要交一個"視覺藝術"的功課, 其實 "視覺藝術"即是我地小時候的"美勞科"。一問之下, 才知道開學第一個勞作功課是大project呀! 要用學校提供的『泥膠』--- 與平常的泥膠不同---去做一個房間或客廳, 妤妤永遠都是捨易取難, "房"應該比較易做 : 床、衣柜等就可以。"廳" : 要做很多家俱! 唉....

尋日中午我已向專業的小芝請教, 用『泥膠』做一個室內設計, 都要多謝小芝呀! 我尋晚把之前從公司搜集的物資拿出來, 正式動手幫佢玩下, 我小時候美勞科的成績都不太好, 我都無咩頭緒, 給大家看看 :

 

大家認為D個功課得唔得呀?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()