close

以往從我與老公拍拖起, 每年做什麼節一定要在正日, 仲要係在奶奶家吃的。

今年她老人家說手痛煮不了, 她的四個無咩溝通的仔女當然無問題啦, 但正日出去食.....又多人又貴又無氣氛....

下下仲要比人趕鴨仔, 催交枱, 未到時間也要你先埋單....總知就一肚氣果隻。

今年, 經我與老公商量後, 改到我家做節, 鬼叫得我一個新抱呀! 奶奶聽到不知幾開心, 因為自從無用工人之後(都有三年), 我都無再請佢地來過我家。

我同姑奶想好煮什麼, 原本我負責三餸一湯, 她負責兩餸, 到落實時, 變左佢煮一個, 其他我攪掂, 其實我不太會煮, 而且之前一天仲要玩到點幾先瞓。好彩, 我有個好爸媽, 為我安排好一切, 真係要錫晒佢地。

到中午我同奶奶都講左幾個電話, 佢都無提過自己要食齋, 只是輕輕提我叔仔要食齋, 我想都有兩個菜比佢食, 應該無問題, 到下午三四點時, 大伯突然CALL我老公, 問煮D咩餸, 正在午睡的老公當然"依依我我"啦~~~仲話佢好問貢多...煩。

到下午五點到我家, 奶奶先同姑奶講自己要食齋(連我姑奶都唔知), 真不知好嬲定好嬲笑, 佢同佢D仔女平時是點溝通呀?佢自己要食點解唔直接同我講清楚, 又要叫個大仔打來問煮D咩, DD只是普通事, 大家預早說米好囉!

成晚, 我就在攪氣氛, 又拿相機拍下大合照, 又煮糖水, 我都自覺攞苦來辛。

 

大家睇到這裡, 一定以為我一定是惡家嫂, 其實平時奶奶唔敢向自己D仔女發卑氣, 成日都比說話我聽(有骨的), 仲成日攞我做磨心(好在老公都知)。 我地知道佢慳家, 在家唔開冷氣煮一餐食幾餐, 我地就唔想去佢家食晚飯要佢煮(雖然次次都是我洗碗同切生果), 就想約佢出去食干手淨腳, 仲開埋車入天水圍接佢,老公幾次都叫我打電話約佢亞媽(其實佢亞媽唔係想我打比佢), 佢亞媽就次次都左推右推, 一時就不想換衫出街, 一時又腳痛。 最近, 我老公就不想佢無得見妤妤 (因為得一個孫), 專程上佢家坐左個幾鐘比佢見下個孫, D個老人家, 成日以為用埋DD方法同D仔女相處就是好。 成日要人估佢想點....我地又不是佢肚裡的虫....點知啊!我自己娘家的人真的不是這樣相處的, 所以我不太慣DD婆媳關係。

arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()