close
有感很久無寫blog, 七月中出來同小吉慶生, 本來想寫幾隻字, 但又總是提不起心情去寫, 小吉唔好意思呀!我部camera壞左, 你當晚影D相我還在補救中!

尋日天氣很反常, 十點起床時把房冷氣關掉, 出廳就feel到超焗, 我家住頂樓, 夏天真是比人樓下熱很多, 朝早熱爆, 下午就大雷大雨, 到晚上氣溫又上升

我們一家三口在家吃過輕便午餐後, 要駒車從屯門(很北)藍田(東)....(很遠路程)....Libby book咗埸打兩個鐘頭羽毛球, 而今天超熱, 莫說做運動呀~~在家行去風扇或冷氣吹不到的地方, 都會出汗, 運動一陣就可以溶咗我啦!

我都贊成妤妤去swim(因為剛開始學游), 點知到步後, 才知道有雷暴警告....(真掃興)....妤妤唯有繼續參與打羽毛球....變濕水雞仔...

打完波, 當然想找個商場嘆下冷氣~~大家決定去MEGA BOX (曾經過過很多次,但從未去過呀).....哇!要泊15樓car park!(3hrs free parking) D個商場真係大, 尋日仲有扭蛋Show....唔好話小朋友開心, 大人都想扭吓!妤妤當然都唔會放過我地啦....所以先講數只可兩至三個不能多!妤妤都好聽話。晚飯後, 去左B&Q睇下D野...哇...又真係有很多款家品...點知轉頭一望...妤妤同表姐走左去玩display出來的坐廁/浴缸....哈哈~~ 我地行左兩個幾鐘只是行了三四層樓, 都未行完, 老公提出要回家啦!不過今日大家真係好倦!

簡簡單單就過左一day!
arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()