close

上月底, 我公司有個會計妹妹仔走咗!佢出去找到一份好工, 她的好工的定義是人工高, 福利好, 工作量少。

這件事令到我的妹妹仔個心陏陏 前日就同我傾, 話朋友介紹份工比佢, 問我點睇!唉....我當然知道她是有能力去找過一份好工啦!我個心亦不想放她走, 但我不能太自私拉住佢!所以經同佢分析下, 佢應該是"走"的。我都想佢有好的將來。

D個消息對我來說, 簡直係晴天霹靂啦 她跟咗我四年幾, 大家做事已有很好的默契。她的辦事能力也相當之高, 不用我太費心!現在失了D隻"左"手, 我真是頭痛呀!還未知何時會請到新人又要重新去教一個!我真的不敢想像下星期之後我要做埋她的一份點死 

希望在明天????????

arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()