今天來講番前兩天發生的事....

其實上個月有消息棟樑會在八月來港的時候, 我同魚魚就決定今年暑假不外遊, 免得又錯過今次的機會。

上兩星期才有通知, 八月廿九日張棟樑的【沉默的瞬間】首次在香港辦簽唱會; 不過, 出了一個消息就是主辦場地的德福商場要求, 每人要購物滿$400, 還要用電子貨幣才可以換到一張簽名入場証...唉!還要在八月廿二日中午開始換....當天真是趕得要命呀!!!! 放工...即搭MTR去九龍灣會合阿藍....就開始我們的掃貨行動....終於換了兩張証...放下心頭石。後來知道在下午兩點多換晒~~~我都估唔到張生在香港有貢多人撐佢...好在有通知各姐妹早D去......我們的朋友大多有証進場....

到八月廿九日下午兩點到場, 阿藍、Pasty、黃婆及紫妍等...感謝幫忙一大清早去霸位, 當天的司儀是朱薰都幾攪笑, 張生就仍舊"瘦"到甩褲, 又風趣, 玩完Game, 就開始唱歌, 好好聽, 佢每次live都好正, 冧死人.... 魚魚都睇得好開心, 後來, 進場簽名時, 我就掛住影相無同張生講野...好後悔...知道黃婆有bonus"署名" 魚魚第一次見張生, 好鬼緊張同佢握完手, 仲話今天不洗手.....哈哈....

八月三十日 首次官網聚會

我地下午五點廿分到達, 工作人員還在打點, 到差不多六點, 我就先去點名, 而工作人員同時派了一張有張生簽了名的入場証及附有兩張卡, 一張是寫上自己個名及地區, 另一張是寫上你想問張生的問題及想張生同你的對話....我兩張都填好放進票箱....心想隨便寫吧...反正不會抽到我

魚魚又走去買了一套張生《無敵系列》的folder HK$30。

這時, Pat同Winnie到場, 我地就齊齊入坐, 我同魚魚是 014及015所以坐二號枱, 同枱認識的人有Carria, Pasty, 黃婆 & Pat都有半張枱是自己友。 後來, 大馬紅人"小boy"同魚魚又好friend要一齊坐, 迫得他的靚媽媽都要轉枱來照顧仔仔....

MC是露芙, 佢個形象一向攪笑, 即介紹佢個普通話翻譯員是"張棟樑"先生出場, 一開始是台灣幫們表演, 張生有command話佢地跳得唔太合拍, 大家當然要反駁佢.....各自在家排綀.....哈哈~~~其實有膽上台跳都好好....勇氣可加了, 跟住張生上枱跟她們四個合同黎小姐寫的"只因為你"←我不知幾想叫黎小姐上去唱啦~~第二組是一個小男孩扮孫無敵跳情花開舞, 有港網的一班扮fans送花。

之後, 到港網的表演, 我不太留意, 都唔太記得玩咩...記得有人拿住一塊排出來。forgot it!!!!

到問問題時間, 我是第二個被抽中, 我帶了魚魚上台, 張生生鬼地問我是em魚魚是"文ly"嗎? 全場都笑...有機會上台我當然唔會錯過帶埋魚魚上台啦 開心近距離同張生有眼神及身體接觸(佢搭我膊頭)hahahaaa~~大家唔好問我"我問了什麼問題"這個完成不重要呢!!!

張生答完問題, 我問張生"我是不是留在台上", 張生答"留係到先啦"....我偷笑....點知....黎小姐叫我先落台....

下一個GAME是, 播張生的相問是那個時候的專輯, 我們熟識的小吉...語出驚人..."答案是肯定不變, 就等於我對棟樑一樣係唔會變的!" 哇哇...張生即說, 就算佢答錯都比佢。禮物是張生親筆簽名"官網會服", 小boy都有張生親手同佢穿上^^

最後一個GAME是, 聽張生的歌前奏估歌名, 我心有靈犀叫魚魚去阿藍姐姐到, 到第四個真係抽到"Anise魚魚" 這時露芙問魚魚究竟叫咩名???

黎小姐仲出聲叫魚魚先上台, 大家唔好幫佢....好彩有阿藍幫忙, 魚魚成功得到張生親手幫佢帶頸鏈。

最後環節是, 逐枱上台與張生拍照, 都有點亂...但大家都是開心的......忘了一開始時, 有一個環節是, 港網叫各地區的人分別上台拍照...不過我地無上台呀....一望已迫爆台...無謂上....

最後, 我地三十人就自己拍團體照, 不知幾開心...大家都不捨得分手啊

有相片在album, 自己找吧!!!!

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()