close

早在七月十六日, 本人已在官網看到以下POST, 一直期待以久的DVD終於出來了, 我亦透過官網及YESASIA也訂購了, 奈何至今遲遲未到手

張棟樑FROM NOW ON 2008大馬首場演唱會Live 實況 DVD
預計  24/7/08 在新加坡、大馬推出。

DVD內容:
- 全場超過 120分鐘演唱會live實況
- Bonus 10分鐘 幕後花絮珍藏
- 棟樑+靜茹原聲原影 合唱經典畫面

上星期四, TTP已收到她的DVD, 這是從YESASIA網上訂購, 在大馬寄去英國再從英國寄回香港的DVD,  真是遊了半個地球

她邀請我們到小寶家齊齊睇一次, 當天我要撇下ANISE同老公, 好好同班姊妹欣賞。

先跳去講講DVD的內容, 一開場見到戴住黑超的棟樑, 酷!再來跳兩三首勁舞, 勁!再有感性的棟樑.....喊....


在場的姊妹們, 只有我同黃婆係無去到大馬現場睇的, 其他人都在回味當日現場的情節, 她們發現有刪剪部份不是原汁原味的, 也有在剪接上出的問題部份等.....當然大家唔少得在畫面內搜尋自己及朋友們啦~~~D part都幾好玩  


雖然已經欣賞過, 但我還很期望快d收到後, 再睇第二第三次呀!

最後特別鳴謝 :

Tiffany ---- 提供DVD優先場 (ttp前一晚先睇完, 都要來同我地再分享睇多一次)
小寶 ---- 提供場地 (你家的按摩椅...正) / 心思 (多謝你隻....貴妃雞...yummy)

P.S.
還有八月份生日的三位姊妹.....HAPPY BIRTHDAY!








arrow
arrow
    全站熱搜

    anisemum 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()